Slapp vecka

Denna veckan har varit väldigt slapp, och jag har ändå inte uppdaterat något vidare. Igår fyllde bästaste PLINA 16 ÅR!! GRATTIS TILL HENNE! <3<3<3 Jag och Hanna firade henne genom att komma ut till henne och äta chokladtårta :D. Jag kom även på den briljanta idén att ta med en blomma. Den blev även väldigt personlig eftersom jag och Hanna valde blommorna själva. Sedan fixade mormor ihop dem till en fin bukett. (mormor jobbar på Lidéns). Den blev verklligen überfin! ROSA såklart! Ni som känner mig vet att jag älskar rosa.

För övrigt så blev jag kallad "rosadamen" när jag var liten xD. Haha ;).

Men just nu har jag faktiskt inte så mycket att göra. Jag vet att jag borde fixa med engelskaläxan och SOn, men orkar verkligen inte det nu. Jag ska nog åka ner till stan och handla lite åt mamma snart. Vem vet, du kanske ser mig där ;).

Planering för resten av veckan:
FREDAG
x So-läxa
x Spanska-läxa
x Lizzie med familj kommer hit för fika
x Kväll med brudarna på kvällen

LÖRDAG
x ev Hanna kommer på kvällen för att sova här

SÖNDAG
x Arrangera tävling med Hanna och SISU
x Läxläsning

Pusshej<3
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0