2012

Idag ska jag gå på bio med pappa och bror :). Vi var alla sugna på att se 2012 aå det är den vi ska se. Som ni säkert redan vet så är det filmen som handlar om jordens undergång. Den hade premiär igår och förväntas bli årets bästa film. Det tror jag dock inte på. New Moon kommer ju skälvklart bli 2009 års bästa film! Helt klart. Och 2010 kommer Eclipse bli det :). Olala!

För övrigt så ska jag läsa i New Moon tills pappa kommer hem. Jag har hämtat den engelska versionen på biblioteket idag. Jag har nämligen köat på den i flera veckor, men nu har jag den i alla fall. Jag hoppas att jag hinner läsa ut den innan New Moon har premiär på bio nästa vecka. Skynda skynda! ;).


2012 - utsedd till årets bästa film.

Ha en underbar helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0