Första advent

Tänk att det redan är första advent! Julen är sjukt nära nu. Jag som knappt köpt några kulklappar alls :S! Men jag har tänkt lösa det i nästa vecka. Antar att jag får stanna kvar en dag efter skolan. Onsdag är en bra dag eftersom vi inte har någon idrott då. Därför slutar jag 12.45. Skööööönt! Annars har jag faktiskt inte planerat något speciellt.

Idag däremot är det lite städdag för mig. Jag båda städar och tvättar. Redig MandaLinea! Eller? Mamma är lite tjurig för att jag har ockuperat tvättstugan för dagen. Men hon tvättar ju fan aldrig mina klädet så då får man ju göra det själv istället. Seriöst, lägger jag ner ett plagg 4 mars så är det tvättat 20 april! Helt sjukt. Bättre jag gör det själv istället. Mamma försvarar sig jämt med att honinte hinner på grund av sitt kransbindande. Nu är första maskinen klar och jag måste gå.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

du har visst planerat ngt, du ska vara med mig:) Bestämmer jag nu såå hahahah..på dig:D

<3

2009-11-29 @ 13:41:21
Postat av: Paulina

Duktigt Amanda (: inte alla som orkar tvätta sina egna kläder själv ;) haha, <3

2009-11-30 @ 17:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0