Fortsätter underbart!

Veckan fortsätter i samma takt. Undertbart kul under skoldagen. Pga sällskapet såklart, inte skolan. En lite läskig grej hände på bilden dock... Haha xD. Säger inte vad det var, men vissa vet ;). Jag hoppas veckan fortsätter såhär resten av veckan.

Den kommer bli ganska bra i vilket fall. Imorgon har vi teori på idrotten (YAY) och på fredag har vi ingen idrott som vi brukar (YAYAY)! Sköööönt. Och på torsdag är det MTV EMA klockan 21.00. Nackdelen med veckan är att jag har 2 prov på fredag... De enda lektionerna jag har. Så där är ett plus till! ;)

Men nu ska jag seriöst försöka komma i säng. Jag har lånat en ny bok på bibblan idag så jag antar att jag inte kommer kunna låta bli att läsa lite.

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Är det Johnna? Eller inte?

Hejsan!!! hehe skämta...NOT! haha jag vet inte vad jag vill hihi:) Du kanske kan ringa imorn? Ahhhh hihi:P



<33

2009-11-03 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0