Jag ska på premiären!

Idag fick Julia ett sms om att man kunde beställa biljetter till New Moon IDAG! Jag bah: WHAT?! Sen flög vi på en dator när vi fick tillfälle och skulle beställa. Men när vi tryckte på KÖP-knappen så gick det inte. Fan typ! Så då började vi ringa runt. Vi var ju TVUGNA att ha biljetterna. Och medan vi kollade på vilka platser som fanns kvar så försvann dem. Vi visste att det var bråttom om vi ville få platser. Då ringde jag alla min mammas nummer men hon svarade inte. Men efter 30 minuter så svarade hon på hemtelefonen.

När hon svarade fullständigt dkrek jag till henne att hon var TVUNGEN att beställa biljetter till oss NU! Det gick inte att reservera så hon var tvungen att köpa biljetter. En timme senare ringde hon och berättade att hon hade beställt 5 biljetter på rad 3. OMG! Jag hoppade av glädje.

Om ni undrar varför det var 5 biljetter så är det jag, Julia Månsson, Micaela Anderson, Johanna Karlén och Felicia Österlund som ska gå på den. Kommer bli sjukt kul!

Denna veckan kan inte bli bättre. Först får jag åka på Tokio Hotels konsert och nu får jag åka på New Moon!! Asså FUCK! Nu klarar jag inte mer spänning.

Nu ska jag varva ner och lägga mig. Men innan DU gör det så vill jag att du kollar på denna videon: http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=6af79937-fa4b-4843-ae5f-199e59877784&from=SVSE_msnvideo&tab=m1223030652028

Den tillägnas Johanna för det är med en scen i den som hon inte har sett, plus att det handlar mest om Wolfpack - vilka hon ÄLSKAR! ;) Du kan tacka mig nästa gång vi ses Hanna ;).

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

OMMMMMG! Tror jag dör av wolfpack-feber!! TAck Tack TAck!!!<3<3

2009-11-04 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0