40% på Cubus

Idag mår jag mycket bättre så jag och mamma ska åka på en rea på Cubus. Den är bara till för de som har en biljet. Den börjar även inte förrän klockan 19.30. Lite sent om man ska hitta på något annat samma dag, men men, jag och mamma ska dit i alla fall. Min mormor hade nämligen fått biljetter. ROLIGT!

Rean innebär att allt i butiken har 40% rea. Skojsigt. Jag hade tänkt bjuda Johanna till en liten lugn kväll med prat och film idag. Sjukt länge sedan jag träffade henne nu. Jag har Anna-Karins lilla radhus för mig själv i veckan så varför inte lix.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

:D Har så mycket att berätta att jag snart spricker! :P

<3

2009-10-27 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0