Fittmoped!

Jag bokstvligt talat HATAR min moped. Det har jag gjort ända från att den var ny. Det är bara en massa fel på den hela tiden! Den startar aldrig när man vill att den ska det. Jag köpte den 2008 och då var den helt ny, men nu är den helt paj. Så efter ett år så höll den inte mer. Jag kan inte starta den själv ens och det är precis att min pappa kan få igång den. Så nu sitter jag här och måste ha skjuts vart jag än ska. Ja, det är en baotian (jag vet inte ens hur skiten stavas!). KÖP INTE EN BAOTIAN!! *grinar nästan av förargelse*

//en fruktansvärt förbannad MandaLinea!

Kommentarer
Postat av: johanna

Men lilla Manda, lugna dig nu:) Ta ett chillpiller!

<3

2009-10-15 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0