Gulligt eller vad!

Fan vad gullig jag var som liten eller! Den här lappen är över tio år och skriven av mig. Gissa vilken Johanna det är ;). Jo, just det! Haha xD. Emelie är Johannas storasyster som jag också "lekte" med när jag var liten. Sen överst har jag skrivit deras telefonnummer :). Asså OMG! För er som inte kan läsa min underbara skrivstil så står det:

71726
Emelie
Johanna
Amanda



Jag hittade denna på en hög från "skrubben" där vi slänger in allt vi vill ha undan. Men nu tycker mamma att vi ska rensa den efter 14 år i huset så, visst. Men det var väl bra, för då kom denna skönheten fram :).

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aawww vad gulligt! Kan inte fatta att du fortfarande har kvar den:) Haha och din snygga handstil sitter juh i fortfarande^^



PS. Fick 60 000 poäng i Crazy Taxi!!!

2009-10-09 @ 12:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0