I AM BACK!

Wiiiee...! I'm back baby! Äntligen har jag fått hem datan igen och jag kan börja uppdatera igen. Som ni vet så har jag haft virus på både min och mammas dator. Men nu så har hon rensat dem :). Däremot är fortfarande mitt USB, min mobil, min kamera och min brors tv utsatta för virus. Jag har som ni märker lyckats få in kort på dagens inköp i alla fall *stolt* ;). Så, här är dagens shopping:

  • L'Oreal brunkräm, w3
  • L'Oreal mascara, extra volume
  • NOUBA negellack, rött

Den absolut bästa mascaran och brunkrämen! :*

Jag har såklart shoppat mera under denna tid som jag inte haft möjligheten att uppdatera, men jag kan inte visa det eftersom jag inte har några kort på vad som hänt. Jag lovar att ta med mig kameran mer än jag gör nu.

Puss på det så ses vi senare! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitfint nagellack- skulle vilja äta upp den :D

<3

2009-10-19 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0