Jag lever! OBS!

Hej alla underbara läsare!
Jag har inte kunnat blogga på två dygn pga att min dator inte hittar internet. Vi har en reuter (eller hur det nu stavas) och min dator hittar det inte lixom. Och jag som skulle visa er det jag shoppade i torsdags när mamma kom till skövde på utvecklingssamtal... Men men. Jag får helt enkelt visa det när det funkar igen.

För er som undrar skriver jag på mammas dator nu. Men jag tänker absolut inte använda den till riktig bloggning. Den är fan segare än en snigel! Haha xD.

För övrigt sitter jag just nu och väntar på att Johanna ska komma hem från Ullared. Men jag fördriver tiden med en fruktansvärd svenska läxa som det känns som om jag aldrig kommer bli klar med. När Hanna kommer hem ska jag åka ner till henne :). Egentligen var det ju inplanerat en klassfest idag, men den blev inte av. Istället ska vi tjejer i klassen ha en tjejkväll i Julias sommarstuga nästa lördag :). Det kommer bli super!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0