Krasslig i helgen

Jag sitter hemma ikväll för jag känner mig riktigt krasslig nu. Jag har typ huvudvärk och fryser som fan. Tråkigt, men det är så det blir ibland. Förmiddagen spenderade jag med åt att göra läxor. Jag har som jag kanske sagt en läslogg som ska in varje lördag. Men nu är den femte inne och det är slut med den skiten. Så nu kan jag fortsätta att läsa twilight-serien. Jag är som ni kanske vet i mitten på den tredje.

Just nu väntar jag bara på att kvällsmaten blr klar. Mamma lagar pizza. Och jag kan bara säga en sak, mammas pizza är G O D! ;)

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äntligen börjar det ta fart med läsningen;)

<3

2009-10-10 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0