Roligt vecka 40

Asså, 2 ggr denna veckan har jag varit nära på att flabba på mig. Detta hände första ggn:

Jag och Rebecka (i min nya klass) var påväg till Arenan för att ha gymnastik. Vi pratade lite om mopeder då jag säger:
- Fan! Min moped är så JÄVLA seg i uppförsbackar! Det suger.
- Men prova att ha lite fart innan då, svarar Rebecka.
- WTF Rebecka! Tror du att jag står stilla innan varje backe eller!? *asflabb från mig, Rebecka och Josefine (som gick bredvid och lyssnade)*
- Men ta lite sats istället då om det verkar bättre.
- Men vafan!? *ännu mer asflabb!*

Ikväll hände detta:

Jag och hanna satt och spela spel när Johanna utbrister:
- Jag behöver inte hoppa alls för jag är bäst i världen ändå!!!
- *:O* - jag

Puss för ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Therese J

HAHAHAHAHHAAAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA !!!!!!!! :*:*

2009-10-06 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0