Sitter åter igen i skolan...

Nu sitter jag här i skolan igen och är olydig. Jag får ju inte blogga under lektionstid!!Haha xD. Men det gör jag i alla fall, tihi. Jag ska klaga idag igen så förbered er. Jag ska klaga över att jag inte hinner med bussen hem till daretorp. Fan! Jag hade planerat perfekt igår ju. Jag skulle ta länspendeln hem till Tidaholm 14.45. Men nu så visar det sig att jag inte hinner med den bussen och därmed hinner jag inte med bussen hem till Daretorp. FAN FAN FAN! Så nu kan inte Hanna komma hem till mig idag... :(. Men så är det. Vägrar Ulla att släppa mig så får jag stå ut.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0