Ständigt upptagen

Asså, jag är fan ständigt upptagen! Jag har hela tiden något inbokat. Jag kan inte rå för det. Men det kommer liksom allt eftersom. Det matas på hela tiden ;). Men visst är det kul att man har ngot att göra hela tiden. Det håller en sysselsatt - vilket leder till att man inte ligger hemma och äter så mycket godis längre. Jag måste ändå säga att jag är mycket hälsosammare nu för tiden. Jag får daglig motion och jag har trappat ner på sötsakerna. (Men ibland förtjänar jag dem faktiskt...)
   Jag tycker att alla ni läsare som fortfarande läser min blogg trotts de dåliga uppdateringarna för tillfallet är underbara! Visst besöksantalet minskar, men många är fortfarande kvar.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0