090917

Det här är första inlägget för dagen och klockan är halv 11! Jag har verkligen inte haft tid idag. Jag kom inte hem efter skolan. Som ni vet så bor jag en mil utanför Tidaholm så jag kan inte precis gå hem. Kan kan jag väl men... :P. Jag blev i alla fall kvar i stan hos Hanna och kolla de på tv ;). Vi kollade på MTV VMA ikväll till exempel. Asså, jag kunde verkligen inte låta bli att skrika när Robert Pattinson kom upp på scenen. Eller när New Moon-trailern visades. Hannas syster Emelie måste trott att jag var helt knäpp i huvudet xD. Haha. Men nu är jag hemma i alla fall. Jag har inte hunnit göra läxorna jag planerat. Men vafan! Ska duscha och sova nu.

Imorgon ska jag träffa Hanna och Jossa :D. Mycket skoj! Vi ska helt enkelt bara mysa :). Men det var det. Sorry för att det bara blev ett inlägg idag. Det blir heller ingen bild. Sorrysorrysorry!

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag tror båda två skrek te där ett tag.D

<3

2009-09-19 @ 22:26:16
Postat av: MandaLinea

Sv till Johanna:

Ja, det har du helt rätt i ;) <3

2009-09-19 @ 23:35:12
URL: http://mandalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0