20 sidor kvar av läxan

Nu har jag läst i Ondskan och jag har 20 sidor kvar till veckans beting. Vilket suger rejält! Jag orkar inte! Fan, det känns som om jag är trött jämt och jag är typ bara osocial hela tiden. Ni som jag smsar eller skriver på msn med får ursäkta om jag har varit tråkig. Men jag ska se till att vila upp mig i helgen.

Jag tar och läser lite till i Ondskan imorgon på bussen. Det blir bäst så :). Jag kan ju alltid låtsas som om jag har läst allt (a). Men grejen är den att man ska ha skrivit en logg om delen man läst med. Men jag hoppas att man kan skriva på lektionen precis som förra veckan.


En osminkad MandaLinea :*


Klockan är mycket och jag måste sova nu.

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0