Bilder från skolan

Idag var det som sagt en riktigt slapp dag i skolan med endast tre lektioner. Sista lektionen skulle jag smyga upp telefonen för att ta kort på oss som satt runt vårat bord, men det visade sig att jag bara fick med Julia, Josefine och John. Men men, här ser ni i alla fall föremålen vi skulle måla av som står på mitten av bordet ;). Jag tror att det var John som ställde fram den där jävla propellern som sitter fast i en taggig sten. Det var ju omöjligt att måla av den.

Idag köpte jag även en miniräknare :). Det var bäst så. Vår mattelärare sa att man inte var tvungen att köpa en dyr förrän man börjar med matte B, men att det var bra om man köpte en redan nu. Det fanns även två olika priser:
Ny; 300 kronor
Begagnad; 150 kronor.

Jag köpte självklart den begagnade! Det finns ju ingen anledning till att köpa en split ny. De begagnade var ändå bara ett år gamla.

I bilden

Ny miniräknare

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0