Boken på bussen :(

Idag hade jag endast en liten väska, typ axelväska, för jag hade inga böcker jag behövde ha med mig. Men så kom jag på att jag var tvungen att ha med mig engelskaboken hem för vi har glosor till imorgon. Men den fick ju självklart inte plats i väskan så jag bar den löst. När jag sedan gick av bussen så visade det sig att den låg kvar i bussen. OMG! Det är sånt man gör när man går på grundskolan ffs!
- Amanda, du går på gymnasiet nu, då kan man inte glömma böckerna i bussen!
Jaja, nu ska jag försöka få tillbaka den. Annars får jag antagligen betala den.

Annars har det varit en skitlam dag. Vi började 11.30 och slutade 12.45. Jag var i skolan 1,25 h = en lektion! Nu sitter jag däremot hemma med ett stort problem. Men det löser sig ;).

Jag sitter även och försöker få tag på Johanna. Jag ska förklara senare idag varför.

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0