Fick en TH-tröja idag!<333

Idag skulle vi på kalas hos min mormor, men jag kände mig inte speciellt bra (frös som fan och hade ont i huvudet) så jag följde inte med. Men när mamma kom hem så hade hon med sig tårta hem till mig :). Men hon hade med sig något mer... Nämligen en Tokio Hotel tröja!!!! OMG! Jag trodde jag skulle dö när hon sträckte fram den. Fan vad glad jag blev. Sen sa hon:
- Den är från Walter :).
Fan vad glad jag var asså! Jag har velat ha en hur mycket som helst. Men eftersom vi bor i lilla Tidaholm så finns det ingen chans att de har en butik med TH-tröjor. De har lix inte ens det i Skövde. Vill man ha en får man åka till Göteborg eller Stockholm.

Jag har provat den och jag älskar den! Kolla bara lix ;)

Min nya TH-tröja *stolt*

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg:)

<3

2009-09-16 @ 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0