MandaLinea Tippsar!

!OBS!


Nu är det dags för mina alldeles egna tipps. Först kommer en tvål som gör underverk! Den heter Lactacyd och finns att köpa lite varstans. Lactacyd hjälper speciellt mot finnar. Jag har knappt några finnar alls, det tackar jag Lactacyd för :). Så vill di bli kvitt dina finnar? Köp Lactacyd!


Ett annat tipps jag har at ge är FleuroSome. Det är ett sminkborttagningsmedel som tar bort ALLT. Funkar hjättebra! Tyvärr vet jag inte var man kan köpa det eftersom jag fått det som present. Men der ni det någonstans så ger jag er rådet att köpa det.



Mitt tredje och sista råd är Naturelle's balsam med smultrondoft. Det luktar underbart och fungerar jättebra! Sen är det ju alltid olika bra beroende på hårkvalité, men för mig är det det bästa jag haft. Jag kan inte låta bli att lukta på håret + att det äldrig är fett. Du kan köpa det nästan var som helst. Man kan köpa det billigt i till exempel Ge-Kås Ullared. (Jag vet att detta balsam ser sjukt billigt och dåligt ut, men det funkar verkligen för mig! Ge det en chans i alla fall.)


Det var mina råd för denna gången. Hoppas att du har fått något bra råd av dessa tre.

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0