Minus två lektioner

Idag slapp vi de två sista lektionerna. Yipiii! Vi skulle ha slutat klockan fyra men slutade istället klockan tolv! Så jävla nice! Jag var altså hemma hela fyra timmar tidigare.

När jag väl var i Tidaholm så kom mamma och hämtade mig :). Vi åkte till ICA för att handla och till Tidaholms leksaksaffär för att Knut ville det xD. På ICA hittade jag två drickyogurtar till extrapris så jag köpte dem. Väl hemma smakade jag på den med jordgubb, och den var fruktansvärt äclig! Den brände typ i halsen. Haha xD. Jaja, alla gör vi dåliga fynd. Nu ska jag sätta mig ner och läsa 50 sidor i boken Ondskan. Vi har nämligen det till läxa. Jag hör av mig senare ikväll.



Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0