Om mig...

Senaste


Kompis du träffade: Johanna
Personen du pratatade med i telefon: Mamma

Du fick SMS av: Joakim
Du kramade: Josefine


Idag


Är det: Torsdag

Kläder: Klänning
Är bättre än igår: Ja :D


Imorgon

Är det: FREDAG!

Planer : Skolan, träffa Hanna, träffa Joakim
Något tråkigt som händer imorgon : friluftsdag i skolan

Favorit


Nummer: 7
Färg: Rosa

Årstid: Sommar


Frågor och svar


Det första du gjorde I morse?: Fixade håret
Vad åt du sist? Marabou (a)
Vad irriterar du dig på? Skitsnack!

Tror du på distansförållanden? Ne

Vem tänker du på just nu? Min favorit! <3

Tror du att personen tänker på dig nu? kanske :)

Vart reste du sist? Tyskland? (a)
Vad gjorde du igår kväll? Pluggade som ett stud

Liknar du din mamma eller pappa? Mamma i sättet och pappa i utseendet

Ler du ofta? Ohja, man ser bättre ut med ett leende på läpparna ;)
Välj en; kärlek, skönhet eller kreativitet? Kärlek <3
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Vem gör inte det lix ;)
I vems säng sov du i natt? min säng :)

Vilken färg har din tröja?  Har klänning men...

Saknar du någon? Ja :(


Sorg


Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?  Kan de ta slut?! (a)
Har du någonsin gråtit dig till sömns?  Mm. :P

Gråter du när du skadar dig? Ne, faktiskt inte. Då svär jag bara! ;)


Lycka

Är du en glad person? Alltid! :D

Vad gör dig glad? umgänget ;), filmer, musik

Önskar du att du var lyckligare? Ja, det gör nog alla ngn gång :P

Kan musik göra dig glad?  Ohja! Skulle inte leva utan musik! ;)



Kärlek


Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig till dig? Jag vet inte :S

Har du sagt jag älskar dig till någon annan än din familj? Ja :D

Vem sa jag älskar dig sist? Jag isf

Har du varit otrogen någon gång? Nej!

Relationer



Vad ser du hos en partner? Kollar på allt typ ;) Men mest kroppshållningen

Till vem sa du jag älskar dig senast? vet inte. Det var grymt länge sedan...

Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Absolut! Vi atäller alltid upp för varandra.

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Beror på hur man ser det

Älskar du båda dina föräldrar ? Ja
Hur länge har du känt din bästa vän? Lääänge ;)

Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Ne, husdjur kan ju inte svara en. Men de kan ge kärlek.

Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Nej

Vilken relation har du till dina klasskamrater?  Mkt bra. Har lärt känna de flesta nu.

Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Nej

Läppar eller ögon? ögon

Kortare eller längre? Absolut längre!

Snygg mage eller snygga armar? Armar


Har du någonsin


Druckit bubblor?  ja :)
Tappat bort glasögon/linser? Ja

Brutit ett ben?  Nej

Röntgats? Ja

Krossat någons hjärta? Kanske

Gråtit när någon nära dött? Ingen har nära dött :P



Personer




Vad tycker du egentligen om kungen? Jo, men han är ju världens sexigaste,  NOT!!! Hahaha xD
Tycker du att prinsessan Madeleine är snygg? Eh...

Vem vill du se som julvärd julen 2009? Kollar inte på det längre så det spelar ingen roll

Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Vet inte

Vilka är dina förebilder? Robert Pattinson och Selena Gomez :D

Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Tror ni verkligen jag kan det?! :O ;)

 

Det var allt!

Puss<3


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag ska vara julvärd i år!:)

<3

2009-09-11 @ 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0