Shopping på egen hand :)

Idag efter skolan kände jag för att shoppa lite ;). Därför blev det en impuls och därmed fick jag gå ensam. Men det gör inget. Jag är bara glad att jag hittade lite som jag gillade :). Allt är föresten från H&M. Jag var inne i massa andra affärer, men H&M var den enda affären jag hittade något i idag. Detta blev det:
  • 5 par string trosor i olika färger (blå,rosa,gul,svart,vit)
  • svart plånbok
  • guldigt dubbeldiadem
  • guldiga "ordinary" spännen
  • läppbalsam med lukt av höstfrukter ("autumn fruits")

Allt från H&M...

Allt för nu. Puss<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina grejer:)

Sorry för att jag var så töntig och ringde förut haha:P blev lite räddXD

<3

2009-09-30 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0