3 timmars hål

Okej, hur hade rektorn tänkt sig det här egentligen? Jag har 3 timmars hål varje fredag. Vad ska man göra mellan dessa två ynka lektioner som jag har idag? Jag skulle ha hälsat på min morfar på KSS, men det visade sig att han fortfarande var kvar i Falköping. Så nu sitter jag och Josefine Hermansson -BÄST- här och har tråkigt... Det var himla tur att vi fick två datorer nu.

Jag hoppas innerligt att ni har en bättre dag än jag. Jag kommer nog bli gladare i eftermiddag på matfestivalen. Men jag har inte riktigt bestämt mig om jag orkar gå dit eller inte. Jag har bultande huvudvärk, känner att jag håller på att bli sjuk, och jag har så fullt upp att jag inte hinner hem innan jag ska tillbaka till Skövde igen.

Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte inte de va så tråkigt ändå sen när vi kom igång på fb chatten! ;) haha

2010-08-27 @ 19:37:27
Postat av: Svar till: ANONYM

Ne, det har du rätt i :)

2010-08-28 @ 01:28:23
URL: http://mandalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0