kommer ikapp

Nu tänkte jag komma ikapp lite och gottgöra er för all den dåliga bloggning som skett under våren. Nu ska jag visa massa saker som jag köpt under sommaren. Långt ifrån allt, men lite i alla fall. Ser ni det inte nu så kommer det säkert att visas upp någon annan gång när jag har på mig det.


De nya vita Cenversen


Nya klackar som ska ha den sköna känslan som väntar i höst.


Vad vore sommaren utan ett par vanliga blå tygskor?


Jag måst ju som alla andra ha ett par högklackade träskor!


Köpt ett vitt linne som är likadant som det svarta jag har.


Två par olika skitsnygga udda leggins!


Tunika och linne, somriga.

Det var lite smått av det nyaste i min uppgraderade garderob. Hoppas att ni gillade något av det jag lagt händerna på. Kanske visar mer av vad sommaren gett mig imorgon. Nu ska jag snart sova. Är supertrött! Men först ska jag kolla på The Vampire Assistant.

Natti <3


Kommentarer
Postat av: Christerrita

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 12:01:25
URL: http://christerrita.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0