Sjuk sate!

Okej, jag går runt och är förbannad på en sak just nu! Jag kan bara inte förstå mig på vad en viss person tänker på. Här i Tidaholm springer det runt en idiot som skär i andras djur! What the fuck man!? Han skär dem i könsorganet med! Disgusting! This freaks me out! Det allra värsta är att det hänt i närheten av våran gård. Hästar i Daretorp (där jag bor) och kor i Agnetorp (nära) har blivit drabbade. Jag pratade med Paulina om detta i onsdags, sen i söndags så fick jag reda på att en av hennes hästar blivit utsatta! Så hemskt att något sånt ska behöva inträffa... Det är verkligen en sjuk jävel som härjar här.

Paulinas häst kommer att bli bra har hon sagt vilket lugnat mig, men tänk om det hänt fler djur som inte jag vet om? Djur som mår riktigt dåligt...

Ne, inte tänka mer på det nu. Polisen får faktiskt få lite fart och ta honom/henne!

//uppgiven Amanda!


Kommentarer
Postat av: paulina

Hej! skulle bara säga att det har hänt två ggr till nu, i närheten!

2010-08-03 @ 23:41:36
Postat av: Svar till: Paulina

Usch! Hoppas han/hon inte ger sig på människor bara!

2010-08-04 @ 14:14:08
URL: http://mandalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0