Söndag

I dag har det varit en sån där söndag som jag inte gör något alls på. Skönt med sådana dagar ibland. Detta var dock inte direkt en slapp dag kanske i och med att jag har städat mitt rum. Det regnade ju som vanligt så.. Städning och massa tv har det varit. Man har verkligen ingen lust att sätta sig på mopeden och åka ner till stan när det regnar.

Imorgon skulle jag åkt till Skövde med minsta lillebrorsan Knut, men han ångrade sig ikväll så nu ska vi inte åka. Då ville min andra lillebror Carl åka med mig istället. Sen ångrade han sig med! Vad är detta? Undviker dem mig? Haha. Nejdå! De är bara rädda för att tillbringa en dag i ett köpcentra med mig. Haha.

Nu när jag bloggat för kvällen vill jag lägga till en bra låt.

Veronica Maggio - Nöjd?

Låten är rätt gammal, men svenska låtar som man lär sig varenda ord av släpper jag inte. Ni kan tänka er mig gå runt i mitt rum och sjunga på Veronica Maggio-låtar hela dagen medan jag städar med hörlurar. Haha. Inget vackert! Carl brukar skrika att jag ska stänga dörren... Ha!

Men nu ska jag som sagt sova.

Puss puss och godnatt på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0