100218

Hejhej! Nu kom jag ganska nyss hem. Igårkväll var det mys med massa tjejer. Julia, Micaela, Johanna, Paulina, Josefine, Elina och Felicia. Sen sov jag hos moster och idag har det varit Johanna, fika med tjejerna från min gamla klass (alla kunde inte komma dock) och sedan Johanna igen. Och nu sitter jag här.

BTW så kollade vi på världens läskigaste filmer. Jag hatar verkligen den sortens filmer som vi såg på. De heter "The Blair Witch Project" och "Paranormal Activity". Allt som har med spöken får mig att flippa ur totalt! FY! Men jag skulle absolut rekommendera att kolla på dem.


P a r a n o r m a l   A c t i v i t y


T h e   B l a i r   W i t c h   P r o j e c t

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

De är riktigt bra de filmerna :)

2010-02-19 @ 21:48:52
URL: http://annaelincarolina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0