Midnatt

Nu ligger jag här i sängen helt livrädd. Det är över midnatt och jag vågar knappt röra mig! Jag har nämligen kollat på den ena förbannade spökfilmen idag igen. Jag var ju tvungen att visa den för min bror och pappa. Jag blev skitskraj även fast jag sett den! Jaja.

Idag har jag varit hemma hela dagen. WOW! Haha. Jag har varit bissy hela lovet, så det var skönt att det inte hände något idag. Det jag hade planerat blev inställt så det blev en chilldag. Tur det!

BTW så blev Johanna jätteglad för det hon fick av mig :). Eller så fejkade hon xD. Haha. Det kan man aldrig veta. Haha.

Imorgon så har mamma bestämt att alla ska vara hemma och städa... Jag kommer inte ÖVERLEVA! Jag ska altså städa upp DERAS skit! Jag lämnar för det mesta ingenting i andra rum i huset förutom mitt. Men städar jag inte håller mamma fan aldrig käft. Sen tycker hon att hon varit jätteduktig iom att det är fin i huset när det är jag och Carl som har städat. (Sorry mamma, men så är det).

Nu ska jag iaf sova.

Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ofta:P Jag fejkade inte:)<3

2010-02-21 @ 15:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0