Pluggar hos moster

Denna kvällen kommer endast att bestå av plugg. Jag tycker att vi har en massa grejer på gång i skolan nu. Men det är bara att jobba på. Just nu är det samhäll som gäller. Svara på dessa:

  • Hur påverkar mediernas fyra uppgifter demokratin. Utveckla ditt svar.
  • Var kommer de sociala medierna in och hur använder vi oss av dem, vilka förändringar medför dem i Sverige och utomlands.
  • Relatera till mediernas makt och resonera kring om sociala medier kan bidra till ökad demokrati. Koppla gärna till korrespondenterna.

Just det! Det är därför jag INTE ska välja samhällskunskap B. Jag fattar ju ingenting :S! Nu ska jag plugga vidare :).

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0