Skolstarten igen...

Hej hopp!
Nu har skolan dragit igång igen. Jag kan inte precis säga att jag gillar det. Men jag fick reda på att jag fått MVG i datakunskap. Det är slutbetyget i data så jäg är riktigt nöjd. Bilden är också bara 50 poäng så det är slut nu med. Därför kommer jag få betyg i det imorgon. Jag hoppas på det bästa, men jag kommer förmodligen bara att få G eller högst VG. Jag får vara riktigt nöjd med ett VG. Jag tycker att jag har gått in för bilden som man ska, dock tycker nog inte min lärare det. Sist vi pratade betyg så sa hon att jag låg på G/VG-gränsen. Men vad hjälper det om jag ändå bara har G än så länge.

Jag funderar att lägga upp lite videor här på bloggen som jag filmat i skolan. Det har kommit med en hel del roliga kommentarer.

Kortet togs för några dagar sedan, men ni får nöja er med det ;).


Puss<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättebra med MVG i datakunskap gumman, mammas tös... Vore väl skam annars.

2010-01-17 @ 02:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0