Svea

Jag glömde berätta om den nya väskan. I fredags beställde min söta mamma denna fina väska till mig :). Jag har letat efter den ett tag nu. I höstas såg jag den i Jönköping, men jag hade inte pengar för tillfället. Sedan dess har jag inte hittat den. Men Johanna berättade att hon köpt en sådan på Nelly.com och jag blev ju såklart tvungen att göra det med! Lite pinsamt att jag köpte likadan, men jag har faktiskt velat ha den ett tag :P. Sorry Johanna :D! Så här ser den ut.
Classic Bag SEK 399, Svea - NELLY.COM

Bilden är en länk så det är bara att klicka hem den för dig med :). På Nelly.com finns den i rosa med.

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Då kan vi bägge gå runt å va coola i våra svea väskor:)Förut var det ju bara jag som va cool men nu kan du ju joina:D Hahaha

2010-02-01 @ 19:28:42
Postat av: Svar till Johanna

Absolut! :)

2010-02-01 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0