missed me?

Jag är en väldigt dålig bloggerska! Jag skyller på att jag är upptagen hela tiden (vilket jag är), men man hinner alltid blogga lite snabbt. Kenza är ett utmärkt exempel! Hon gör saker jämt, reser, fotar osv. Men hon bloggar ändå lix. Så jag är antagligen bara lat eftersom jag borde hinna. Hinner hon hinner jag!

Idag kom det ett par vita Converse i min brevlåda! Blev så himla gad! Nu har jag massa nya saker i min garderob som jag måste visa någon dag. Men nu är klockan mycket och jag måste sova.

Först vill jag bara visa lite minnen jag har :). Dessa kort är tagna vid en liten Fotoshoot jag och Paulina hade för över ett år sedan som jag aldrig visade något av. Här är två kort. Gaaaammla, men aldrig visade!



Natti <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart beställde du converesen? :)

2010-07-12 @ 00:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0