Ladda inför helgen

Imorgon kommer jag städa hela dagen och ladda inför kommande helg. Imorgon kväll ska jag till Jossa för en mysig tjejkväll med vänner, lördagen ska tillbringas i Göteborg och sedan blir det en lugn söndag med bio och allmänt slappande. Sedan åker jag ju till Grekland natten mellan måndag och tisdag så jag hinner inte göra så mycket annat. Det känns även mycket bra att avsluta här i Tidaholm med en lugn kväll på bion. Jag ska se Komissarie Späck. En komedi som verkar riktigt bra. Vi får se. Utvärderar säkert filmen här sen.

Men för att kunna göra allt det där roliga så måste man ju sova, och det är precis vad jag tänker göra nu! Jag är trött som ett as nu efter att ha tävlat. Men innan sängen blir det nog lite OC eller kanske The Secret Life Of The American Teenager. Hmm...

Men ha det så jättebra! :) Ni vet att jag älskar alla mina läsare! Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0