Mysa lite innan jag somnar?

Tror jag ska ta och sätta på ett avsnitt av OC innan jag somnar? Hmm.. Ja, helt klart! Haha. Brukar bli så när jag lägger mig. Antingen OC eller The Secret Life Of The American Teenager och förr var det mellan True Blood och Andra Avenyn. Men De är ju slut och jag väntar på tredje sesongen av True Blood. Som sagt så blir det OC nu.

Men för att det ska bli perfekt så tar jag med mig Tokio Hotel ner i sängen. Haha. Lyssnar på dem just nu och funderar lite mellan websidorna. Just nu tror jag att jag lyssnar mest på låt nummer ett på deras skiva, Noise.

Det blir så tråkigt med en blogg utan kort så här kommer min underbara t-shirt som ni sett förut. Taget för 5 minuter sedan.




Det var allt från mig. Ha det bra alla underbara läsare!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0