No Make Up!

Varning! No MakeUp! Kidding.. Tja att jag inte har smink är ju sant, men jag ska förhoppningsvis inte behöva varna er. Men idag har jag legat hemma, tränat (kortet är taget med träningskläderna på om ni undrar vad det rosa är. Det är nämligen sportBHn) och sen får vi se vad som händer ikväll.


BTW så har jag fått två små fina paket på posten idag. Iiip! Älskar när jag får saker jag beställt! Den här gången var det Stephenie Meyers nya bok Bree Tanners andra liv. Stephenie har lixom skrivit lite om en av de vampyrer som är med i Eclipse så de ska bli riktigt spännande att läsa den. Beställde den så fort den kom ut på Adlibris. Eller min söta mamma rättare sagt! Tack mamma!

Sen var det också ett par fina sandaler med turkosa stenar på. De visste jag inte ens att de var på väg så det var en liten överaskning från mamma. Tack igen mamma! Jag visar antagligen sandalerna någon gång då jag har på mig dem. Jag har verkligen ingen lust att ta kort på dem bara för att lägga upp dem här. Känns ganska fjompigt nu efter att ha gjort så i 2 år.

Ha det bra tills nästa gång! :) Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0