Rena vildmarken! scary as hell!

Okej, jag sover inte än. Men så här är det! Jag hade öppnat fönstret lite för att det hade blivit förjäkla varmt inne på mitt rum. Då hör jag hur ett rådjur "skäller". Ni vet att sådjur skäller va? Precis som hundar låter dem. Jaja. Det är inget konstigt eller ovanligt här på landet. Men i alla fall så reagerade jag inget speciellt över det. Grejen är den att det inte slutade att skälla. Därför gick jag ut och satte mig på vårt altantak, man kan gå ut genom mitt fönster. Jag satt och kollade ut mot skogen eftersom det verkade som om det kanske var skadat.
Efter cirkus två minuter så hör jag hur ett vildsvin skriker (det lät som en gris och var därför tvunget att vara ett vildsvin). Jag har aldrig sett ett vildsvin så jag blev mer nyfiken och började kolla mer och noggrannare. Sen blir det ett himla liv och en massa läten kommer från skogen. Sen blir det tyst.
Efter ytterligare två minuter så hör jag hur något går typ 20 meter bort från mig på andra sidan av en häck. Det är högt gräs när på andra sidan och det var lätet av gräset jag hörde. Det kom rakt mot mig, eller mot buskarna. Men det var så himla scary! Jag bara hoppades att det var ett rådjur. Men sen hör jag grymtanden. Jag blev skitskraj! Men det blir tyst igen.

Sedan hörde jag inte mycket mer. Bara några fler skall från rådjuret/en och lite grymtanden från vildsvinet som var cirka 10 meter bort nere på marken. SCARY AS HELL! Haha.

Rådjur är såååå SÖTA och vildsvin är så läskiga!




Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0