Bilddagboken bortglömd?

Jag håller just nu på att kolla igenom min bilddagbok. Jag har inte varit inne där på jättelänge. Men jag hittade i alla fall detta. Jag hade skrivit exakt så här:

Jag tvingade Hanna att stanna och vänta på bussen med mig idag
:) Våra konversationer var kanse lite speciella...

Hanna: Måste jag stanna?? Jag fryser ballen av mig!
Manda: Du har ingen balle, din nöt!
Hanna: Ne! För att jag fryser!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...............

Några minuter senare.
Hanna: Men de e ju nu du ska säga att du fryser brösten av dig, för du har ju inga!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...............

Haha! Godnatt med er <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 300kr!

Låter det intressant kan du klicka på länken här: http://thedevilschild.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-300kr.html



Du kan också anmäla dig till Veckans Bild :D

2010-11-22 @ 06:42:07
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: johanna

Hahaha men gud vad taskig jag va eller? :P

Puss på dig;)

2010-11-22 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0