Frisören 19.45

Japp! Kvart i åtta ska jag till frisören. Så skönt! Eftersom jag ska till skolan imorgon så vet jag att jag kommer få kommentarer som: "Du kunde inte komma till skolan, men du kunde gå till frisören!" osv. Så sjukt trött på att folk frågar varför man är hemma, vad man har för sjukdom osv. Jag behöver väl fan inte förklara mig för dem eller?! De kommer troligen tro att jag ljuger om jag säger att jag varit sjuk. Japp, det är så det funkar på Västerhöjdsgymnasiet. De tar för givet att man skolkar om man inte kommer till skolan. Det är inte så jävla kul att höra om man legat i feber i 5 dagar. Men men. Det är deras problem.

Ni får KANSKE se imorgon hur kort håret blev. Nu är det i alla fall så långt som på bilden under. Man ser inte så mycket, men jag har en dålig lampa här.



Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0