Nu är jag allt dubbelbokad!

Hur ska jag hinna allt? Idag var jag inte i skolan eftersom jag inte mådde bra, det tro *** att jag måste till Skövde i snörusket i alla fall! Jag var ju tvungen att dra till körkortsteorin. Jaja, tur att tjejerna går samma kurs!

Imorgon ska jag på ett litet möte klockan 4 och vad tror ni händer eller? Igår fick jag reda på att jag har en lektion på Arena Skövde mellan 3 - 4! Men shiiet eller! Jaja, jag fick ju be mamma maila de som hade mötet och sen får vi se hur det slutar. Jag måste verkligen gå på lektionen som är på arenan och jag hinner inte mellan Skövde och Tidaholm på noll minuter. Men mamma ska hämta mig i Skövde så jag får skjuta fram mötet en halvtimma.

Åh! Frustrerande! Men nu är klockan way beyond limities. Jag måste komma i säng.




Godnatt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0