amanda talar ut!

Jag är så sjuuuukt trött på folk som inte svarar när man talar till dem, messar till dem eller skriver med dem på FB osv. Hur svårt kan det vara!? Jag förstår om mobilen laddat ur eller om den ligger hemma, men annars hatar jag det! Så sjukt jobbigt... Åååååhhhh...! Att man inte svara när någon pratar med en muntligt är så JÄVLA oförskämt! Samma sak om man avbryter. Man ska alltid höra på vad en person har att säga. Jag tål bara inte sådana personer och jag blir lätt riktigt irriterad om jag är med om det. Oavsett om det är mig det gäller eller om jag ser någon annan som råkar ut för det.

Därför så säger jag alltid till om någon gör detta. Vissa tycker säkert att jag är skitjobbig då, men jag tål det verkligen inte så jag måste!

Så SVARA när jag pratar med DIG och avbryt ingen i min närvaro!

Haha! Jag låter helt psyko, men jag hoppas att min poäng räckte fram. Jag sitter nämligen just nu och väntar på svar på FB. Jag har bara lust att balla ur! Haha! Nejdå, så illa är det inte.

Nu får ni sova gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0