Bygget som kan bli mitt

Pappa håller just nu på att bygga ett hus här ute. Mamma säger att det blir mitt om jag bloderar håret och pappa säger att det inte spelar någon roll för han ska ha det till verkstad. What?! Haha. Men mamma har planerat massa och skit så det lutar år mammas förslag. Pappa har ju redan en verkstad, det är ju inte precis som om jag får ha två rum sen.

Aja, det kommer i alla fall bli så stort att det får plats toalett, kök och ett rum till. Woho! Om jag ska bo där sen så ska allt gå i vitt och jag vill bara ha enstaka färgdetaljer. Jag är så sjuuuuukt trött på den här rosa färgen som jag har i mitt rum. Vill bara ut.

Men vi får se. Känner jag mina föräldrar rätt så blir inte bygget klart. Haha!

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Hallvardsara

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-10-07 @ 15:26:36
URL: http://hallvardsara.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0