Shoooooopaholic!

Shiiiiiieeet! Idag kom Johanna till mig i Skövde. Det började med att vi fikade, sen shoppade vi. Jag med... Ha! Jag har haft sjukt kul idag i alla fall! Tack för dagen Johanna <3. Men jag skulle ju inte handlat. Jag försöker ju spara. Men jag tänker hela tiden: "Men EN sak gör väl inget..". Senare: "Jag har ju bara köpt en sak tidigare, en till gör inget..". Haha! Jag är sjuk ju! Haha!

Jag älskar att gå med folk som handlar mycket och det gjorde Johanna idag. Jättekul ju! Jag är även sjuuukt avundsjuk på allt hon köpte och skulle kunna åka hem till henne och sno det just nu. Men men, tyvärr är jag alldeles för snäll för det...

Det här köpte jag tillslut i alla fall:


Lacket är mer grön/blått i verkligheten

Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0