Tjejer!!

Detta har varit en helt underbar dag! Jag har haft så himla kul och dagen har tyvärr gått alldeles för fort. Så fort jag klev av bussen så gick jag och Johanna på sta'n och hade lite roligt. Jag köpte till exempel en ring. Sen var vi ju skälvklart tvugna att köpa var sin kanelbulle eftersom det är kanelbullens dag! Sen vart det vattenpipa och pepsi. Haha! Galet!

Efter allt bus med Johanna blev det tjejmiddag med Julia, Felicia och Micaela. Mysigt som alltid! Och kvällen avslutades sedan med en sväng tillbaka till Johanna och mer snackelisnacksnack!

Det är inte ofta jag berättar om vad jag gjort precis heeeela dagen, men idag har jag inte haft en ledig stund och jag har haft sjuuukt kul hela dagen! Något jag kommer leva på länge.

Jag har en liten krullig bulle mitt i toffsen idag. Haha!

Tack tjejer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0