det var väl lördag idag?

Eftersom jag jobbar hela helgen så känns det inte som om det är lördag idag. Men jag har hittat lite lösgodis som låg kvar efter att familjen haft myskväll igår utan mig. Men sånt är det när man ska praktisera. "Du får skylla dig själv att du valt OP på en annan ort!" - mammas citat som hon kör. Jag kan väl inte rå för att vi bor på landet? Jag kan väl inte rå för att vi bor utanför en sån liten stad att de inte ens har OP på sta'ns gymnasium? INTE MITT FEL!

Ne nu ska jag äta godis och kolla på serier. Det är väl ändå lördag? Jag borde sova, men vad fan!? Klarade ju hela dagen när jag sov en timme.


Ha en bra lördag, det är ni säkert värda! <3


Kommentarer
Postat av: Sondrekathrine

Great work,webmaster,nice design!

2012-08-14 @ 07:19:26
URL: http://sondrekathrine.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0