Följer ni Kenza?

Gör ni det? För om inte så borde ni verkligen det! Hon är sjukt vacker och har urkul humor. Jag har en historia som jag skrytit om till typ alla jag känner. Haha! Men så här är det:

För cirkus två/tre år sedan var jag väldigt aktiv på bilddagboken.se med ett konto som bara handlade om Tokio Hotel. Där skrev jag med en massamassamassa andra TH fantaster och Kenza var en av dem som jag skrev mest med. Vi skrev ofta på MSN om Tokio Hotels konserter osv. Nu två/tre år senare är hon stor känd bloggare. Hon är samma person, men har förändrats sjukt mycket i utseendet. När jag skrev med henne hade hon kort svart hår (typ som Bill Kaulitz - sångaren i Tokio Hotel) och hade en helt annan stil. Vi har inte kvar kontakten då hon bytte MSN och slutade med Bilddagboken när hon blev allt kändare.

Ingen big deal för er, men för mig. LOVE<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0