första pluggandet

Igår började första pluggandet på denna terminen och idag fortsätter det. Sjukt jobbigt med tanke på att vi bara gått i skolan i en vecka. Jag trodde vi skulle ta det lugnt nu eftersom vi bara går i skolan i en vecka för att sedan praktisera på KSS i fyra veckor. Men visst skulle Mona hinna med att ge oss läxor! Phuu...

Men som jag skrev på Facebook så kommer det nya ljusa dagar igen utan plugg. Det blir ju fyra sjukt jobbiga veckor framöver nu. Jag kommer att gå upp klockan 04.00 och komma hem runt 07.00 på kvällen. Sen ska jag upp nästa morgon igen vid samma tid lix! Hemskt! Och jag som har så svårt att komma till stan med. Men det ordnar sig nog. Man ska vara positiv. Jag tror att det kommer bli jätteintressant. Jag ska vara på avdelning 32 vilket är kardiologiavdelningen. Blir nog spännande.

Ha det bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0