jahapp...

... vad ska man göra idag då? Eller resten av dagen. Jag har ju sovit bort halva. Haha! Jag var så sjukt trött igår. Det är helt konstigt för jag kommer faktiskt inte ihåg allt. Jag har minnesluckor. Gick jag i sömnen? Haha!

Jag tog bort ett inlägg nyss föresten. Det var någon som inte gillade att pratade om mina vänner i bloggen så jag får väl försöka låta bli med det då. Jag brukar fråga först om det är okej att de är med, men igår var det ju ingen som svarade så wtf? Jaja, det är borta nu i alla fall och jag ber om ursäkt för att jag gjorde er upprörda.

Men nu ska jag nog ta och göra mig iordning utifall att någon skulle höra av sig och det blir utgång.

Vaknar självklart med ett leende på läpparna!

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0