Kom på en sak som stör mig

Jag kom på en sak att skriva om... Jag är sjukt förbannad nu för tiden! Alla är bara förjävliga! Just nu stör jag mig mer än vanligt på elaka personer. Om jag typ märker att någon snäser åt någon annan får jag typ ryck! Det räcker att det är på tv lix. Det var en överviktig kvinna i ett program som någon annan var på. Sånna människor tål jag bara inte! Varför ska man vara elak mot någon annan för?! Åååååhh...!

Ja jag är så sjukt trött på elaka människor i alla fall! Jag fick ett litet utbrott via sms häromdagen. Dagen efter tänkte jag typ: "Tänk om jag tog i?!". Men jag berättade för två andra och de sa att det inte verkade klokt så jag gjorde nog rätt i att få ett utbrott i alla fall. Haha! Personen kanske fick sig en tankeställare. Men antagligen kommer hon göra om det.

Hoppas ni har det BÄST! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0