långa mellanrum i bloggen

jag vet att det blir långa mellanrum mellan inläggen och att jag därmed tappar läsare. Men men. Jag kan ju inte precis skita i att praktisera. Nu blir det som vanligt ett kort inlägg för jag måste sova - som vanligt. Det typ svider i ögonen och har dunkande huvudvärk. Men skit samma! Eller hur? Jag är glad för att jag har så himla bra handledare och att det är så pass kul på praktiken som det är.


En nyduschad och tedrickande Amanda. jag lyckades i alla fall fixa en bild :)

Pusspuss på er! Jag hoppas vi möts någon dag :)<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sov nu, det är bara 7 timmar tills du ska åka...

2010-09-09 @ 22:57:43
Postat av: paulina f

heej :D vi ses ikväll ?:)

2010-09-10 @ 11:17:49
Postat av: Julia

Va glad för att du fått en bra handledare unge! ;)

2010-09-10 @ 12:01:08
URL: http://idajuliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0